Košík

    Zatím nemáte v košíku žádné zboží.
Zobrazit košík

Newsletter


Podpora

Tel.: +420 777 83 06 15
ICQ: 148 651 191
Skype: nakupnikosik.cz

Kontakt

+420 777 83 06 15
obchod@nakupnikosik.cz


Záruční podmínky

Kupující je povinen si prohlédnou okamžitě při převzetí zda je zboží bez zjevných známek poškození a zabalené. Pokud kupující zjistí, že došlo k poškození zboží během přepravy, veškeré náklady na opravu zboží nese dopravce. Pokud kupující potvrdí přepravci převzetí zboží, nelze při pozdějším zjištění poškozeného zboží během dopravy vymáhat na dopravci ani prodávajícím vzniklou škodu. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady, nebo na vady které nebyly způsobeny neodborným nebo nešetrným používáním.

Nárok na uplatnění záruky

Nárok na uplatnění záruky zaniká v následujících případech

  • vypršela-li u reklamovaného zboží dnem převzetí do opravy záruční doba
  • porušením ochranných pečetí a nálepek (pokud na výrobku jsou)
  • poškozením zboží při přepravě (tyto škody je nutné řešit přímo s dopravcem)
  • používáním zboží v podmínkách, které neodpovídají svoji teplotou, prašností, vlhkostí, chemickými a mechanickými vlivy běžnému prostředí
  • neodbornou instalací, zacházením, obsluhou nebo zanedbáním péče o zboží
  • zboží bylo poškozeno nadměrným zatěžováním nebo používáním v rozporu s podmínkami uvedenými v dokumentaci nebo všeobecnými zásadami
  • provedením neoprávněného zásahu do zařízení či jiných úprav bez svolení prodávajícího
  • zboží bylo poškozeno živelnými pohromami (ohněm, vodou, bleskem)

Postup reklamace

  1. Reklamaci nahlašte zde: Nahlášení reklamace
  2. Reklamované zboží zašlete na naši adresu viz. sekce Kontakty
  3. Zásilka musí obsahovat:
    • reklamované zboží (zabalené v originálním obalu)
    • kopii dokladu o zaplacení tj. záruční list
    • přiložený podrobný popis závady

Náklady na dopravu zboží k prodejci hradí zákazník(kupující). Pokud byla reklamace oprávněná, náklady na dopravu opraveného zboží k zákazníkovi(kupujícímu) hradí prodávající.

Prodávající se zavazuje odstranit vadu v co nejkratším možném termínu. Pokud se jedná o vadu, která je předmětem oprávněné reklamace, prodávající zajistí opravu zboží, výměnu za nové a nebo vrácení kupní ceny. O způsobu řešení reklamovaného zboží rozhoduje pouze prodávající. Kupující má nárok na výměnu zboží za nové v případě, že náklady na odstranění zboží překročí hodnotu nového výrobku.

V případě neoprávněné reklamace (popisovaná vada se neprojevuje) zákazník hradí manipulační poplatek ve výši 150,- (bez DPH).

Upozornění:
Pokud reklamační zakázka nebude splňovat výše uvedené podmínky, nelze zaručit její korektní zpracování

Záruční doba zboží

Délka záruky baterií je 24 měsíců. Jelikož jsou baterie spotřební zboží s omezenou životností je záruka na životnost 12 měsíců. Tato doba začíná běžet dnem vystavení faktury a prodlužuje se o dobu, po kterou byl výrobek v záruční opravě. Záruka se nevztahuje na opotřebení baterie způsobené jejím obvyklým užíváním. Není proto možné například reklamovat baterii po několika měsíčním užívání proto, že má nižší než původní kapacitu.

Na tonerové a inkoustové kazety, válcové jednotky a barvící pásky poskytujeme záruky 36 měsíců. Na kompatibilní tonerové a inkoustové kazety, válcové jednotky a barvící pásky poskytujeme záruky 48 měsíců. Přebíráme záruku i za Vaše tisková a kopírovací zařízení v záruční i pozáruční době.

Máte-li jakékoliv otázky či nejasnosti, neváhejte nás kontaktovat>